Rough

Rough, originally uploaded by IzaD’s playground…jiwa kabus ribut.

Photo ini diambil pada hari Sabtu (15/12) di taman yg aku dah lupe namenye dekat Sheffield selepas crash course in photography yg dibimbing oleh aku.. Dibimbing je bukan diajar okay sebab aku bukannya hebat sgt. Ilmu pun still cetek dan aku blaja benda baru setiap hari dan kalo boleh ape yg aku belajar dpt aku sampaikan di blog ini jika ada kesempatan..

Terima kasih kpd Sheffield Malaysian Students Association yg sudi menjemput aku untuk meyampaikan satu dua mende yg aku tau walaupun tak banyak. Semua yg dtg memang menunjukkan minat dalam bidang fotografi nih.. InsyaAllah kalau ada sambutan kita buat part 2 plak dan mungkin aku boleh lebihkan kepada post-processing sbb hari tu pun tak sempat nk explore Ps byk2.

Berbalik kepada gambar ini, aku abiskan hampir 1 jam utk edit dalam Ps. 2 gambar aku ubahkan exposurenya di Lr seblum mengabungkan kedua-dua exposure ni dalam Ps… A bit untidy la kalau tgk betul2 tp kira ok ape..hehehe..

Satu Respons to “Rough”

  1. nice pic..i luv photography too..

Tinggalkan Jawapan

